مقالات

انواع شامپو بدون سولفات

انواع شامپو بدون سولفات

اگر به‌سلامتی موهای خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهید و می‌خواهید به بهترین شکل از آن‌ها در برابر هر آسیبی جلوگیری کنید، حتماً باید به نوع شامپویی که استفاده می‌کنید توجه کنید. همان‌طور که می‌دانید مدل‌های مختلفی از شامپوها در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم مراقبتی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارا هستند.

این شامپوها می‌توانند به بهترین شکل در سلامت پوست سر و ریشه مو مؤثر باشند؛ اما چیزی که بیشتر در این موضوع اثر گذاشته و باعث تقویت یا ریزش مو می‌شود، مواد تشکیل‌دهنده و ترکیباتی است که در شامپوها استفاده می‌شود. بسیاری از شامپوها در ساختار خود از مواد مختلف سولفاته استفاده می‌کنند. مواد اولیه‌ای که درون خود از ماده سولفات استفاده کنند، برای مو مضر بوده و استفاده از شامپوهایی که دارای این مواد هستند می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست سر و موها شما وارد کند.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود خرید انواع شامپو بدون سولفات یا همان ضد سولفات را نسبت به شامپوهای معمولی اولویت دهید. اگر می‌خواهید با مدل‌های مختلف و اسم شامپو بدون سولفات آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. شما می‌توانید بهترین و خاص‌ترین مدل‌های انواع شامپوهای بدون سولفات را از داروخانه آنلاین دراگ لند با قیمتی عالی و به‌صورت اینترنتی خریداری کنید.

شامپو بدون سولفات چیست؟

اولین چیزی که باید درباره انواع شامپو بدون سولفات بررسی کنیم، ساختار و نوع این شامپوها است. انواع شامپوهای بدون سولفات شامپوهایی هستند که در ساختار خود از هیچ‌گونه مواد اولیه‌ای که دارای سولفات باشند استفاده نمی‌کنند. این امر باعث شده تا برای پوست سر و ریشه موها ضرری نداشته و بتوانند به بهترین شکل کف سر را تمیز کنند.

مهم‌ترین دلیلی که به این شامپوها، شامپوی ضد سولفات گفته می‌شود این است که این شامپوها از مواد شیمیایی مانند سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات و… استفاده نمی‌کنند. این مواد ممکن است در برخی شرایط موجب التهاب کف سر یا ازبین‌رفتن ریشه یا فولیکول‌های مو شوند. به همین دلیل پیشنهاد نمی‌شود از شامپوهایی که دارای این مواد هستند استفاده کنید.

فرمولاسیونی که در شامپوهای بدون سولفات به‌کاررفته باعث می‌شود تا کف سر شما به بهترین شکل تمیز شده و در عوض ریشه مو آسیب نبیند. انواع شامپو بدون سولفات چربی مفید و موردنیاز کف سر را از بین نبرده و آن را بیش از اندازه خشک نمی‌کنند.

انواع شامپو بدون سولفات

قبل از این که نسبت به خرید انواع شامپو بدون سولفات اقدام کنید بهتر است مدل‌های مختلف این شامپوها را بررسی کنید. اسم شامپوهای بدون سولفات در بازار بسیار تنوع و تفاوت دارد. در واقع شرکت‌ها و برندهای مختلف آرایشی و بهداشتی باعرضه این شامپوهای مفید سعی کرده‌اند تا بهترین شرایط را برای شستشوی سر ایجاد کنند. از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین مدل‌های شامپو ضد سولفات می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  1. شامپو باباریا بدون سولفات

اگر به دنبال خرید یک شامپوی ضد سولفات باکیفیت و خارجی هستید و می‌خواهید هزینه مناسبی را برای این کار پرداخت کنید، پیشنهاد می‌شود که به خرید شامپو باباریا بدون سولفات فکر کنید. این شامپو یکی از انواع شامپو بدون سولفات در بازار است که شهر و محبوبیت بسیار زیادی را توانسته به دست بیاورد. از طرف دیگر این شامپو برای هر نوع مویی مناسب است.

به طور مثال اگر موهای شما خشک، معمولی یا حتی نازک باشد، می‌توانید با خیالی راحت از این شامپو استفاده کرده و آن را در راستای بهبود سلامت کف سر بهره ببرید. سولفات در شامپو باباریا استفاده نشده و به همین دلیل آقایان و بانوان می‌توانند از این شامپو برای تقویت و استحکام بافت مو  استفاده کنند. این شامپو مواد آب‌رسان داشته و استفاده از آن می‌تواند موجب درخشندگی و صاف‌شدن مو شود.

شامپو باباریا بدون سولفات

  1. شامپو ایوروشه بدون سولفات

مدلی دیگر از انواع شامپو بدون سولفات که محبوبیت زیادی داشته و به‌عنوان یک مدل پر فروش از شامپو ضد سولفات شناخته می‌شود شامپو ایوروشه بدون سولفات است. این شامپو توسط یکی از بهترین شرکت‌های دارویی تولید شده و برای تولید آن از بهترین متخصص‌های مو و پوست سر بهره گرفته‌اند. همان‌طور که از نام این شامپو مشخص است ساختار آن فاقد مواد شیمیایی سولفات است؛ البته مواد دیگری مانند پارابن، سیلیکون و رنگ‌دانه نیز در این شامپو وجود ندارند.

این شامپو به‌صورت کاملاً گیاهی و ارگانیک تولید شده و از برای تقویت مو، پاک‌سازی کامل آن و آبرسانی به موها به بهترین شکل عمل می‌کند. شامپوی ایوروشه ساخت کشور فرانسه بوده و به دلیل بهره‌گیری از عصاره گل زالزالک برای انواع مو در هر سبک و ضخامتی مناسب و مفید است. شاید قیمت این شامپو نسبت به دیگر مدل‌ها کمی بیشتر باشد؛ اما ارزش خرید و استفاده از آن برای سلامت موها نیز بالا است.

شامپو ایوروشه بدون سولفات

  1. شامپو اکیا بدون سولفات

اگر می‌خواهید با خرید انواع شامپو بدون سولفات، یک روتین شستشوی مو باکیفیت و مفید داشته باشید، باید به فکر خرید شامپو ضد سولفات اکیا باشید. شامپو اکیا یکی از معروف‌ترین مدل‌های شامپو بدون سولفات است. این شامپو کاربردهای بسیار زیادی داشته و دلیل این موضوع مواد به‌کاررفته در آن است. می‌توان به‌جرئت گفت که آقایان و بانوانی که هر جنس مویی دارند می‌توانند به بهترین شکل از این شامپوی ضد سولفات برای تقویت موهای خود استفاده کنند.

فرقی نمی‌کند که جنس موهای شما چه‌طور باشد؛ چرب، خشک، معمولی، شکننده، آسیب‌دیده، رنگ شده، نازک، فر و… ؛ هر کدام از این جنس‌های مو می‌توانند به کمک شامپوی بدون سولفات اکیا تقویت شوند. این شامپو حاوی ویتامین E بوده و برای براق کردن، درخشان کردن و تقویت‌کردن مو بسیار مناسب است.

شامپو اکیا بدون سولفات

  1. شامپو اورلین بدون سولفات

به دنبال خرید انواع شامپو بدون سولفات در قیمت مناسب هستید؟ به شما خرید شامپوی ضد سولفات اورلین را پیشنهاد می‌کنیم. اورلین یکی از برندهای موفق در زمینه تولید انواع شامپو است که توانسته با تولید مدل‌های مختلف از شامپوی بدون سولفات، محبوبیت و اعتبار خود در بازار را بیشتر کند. شامپوی ضد سولفات اورلین در ساختار خود نه‌تنها از سولفات استفاده نکرده، بلکه مواد تشکیل‌دهنده آن برای سلامت مو و کف سر بسیار مناسب هستند.

اگر موهای شما آسیب‌دیده و به دنبال مصرف یک شامپوی پر از ویتامین هستید، شامپوی اورلین در ساختار خود از ویتامین‌های A، B و E استفاده می‌کند. با مصرف این شامپو می‌توانید در نرم‌شدن، ازبین‌رفتن شوره‌ها، قطع ریزش، ترمیم‌کردن و حجم دادن موهای خود تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

شامپو اورلین بدون سولفات

  1. شامپو اوجیکس بدون سولفات

بسیاری از افراد دوست دارند زمان خرید انواع شامپو بدون سولفات سراغ مدل‌هایی بروند که شهرت و معروفیت بیشتری دارند؛ این‌گونه می‌توانند به کیفیت و مناسب‌بودن شامپو راحت‌تر اطمینان کنند. اگر شما هم ازاین‌دست افراد هستید می‌توانید به خرید شامپوی ضد سولفات اوجیکس بروید. شامپوی بدون سولفات او جی ایکس یکی از پرفروش‌ترین و خاص‌ترین شامپوهایی است که در بازار وجود دارد.

این شامپو فروش بالایی داشته و به دلیل قیمت مناسب خود در کنار ویژگی‌های منحصربه‌فرد، توانسته به یکی از محبوب‌ترین شامپوهای بدون سولفات تبدیل شود. این شامپو مدل‌های مختلفی داشته و هر کدام از مدل‌های آن کاربردهای متنوعی دارند. مدل‌های بیوتن و کلاژن، ضد موخوره، مخصوص موی فر، درخت چای و… از مدل‌های مختلف و کاربردی شامپوی ضد سولفات او جی ایکس هستند.

شامپو اوجیکس بدون سولفات

  1. شامپو ام اند دی بدون سولفات

از دیگر مدل‌های باکیفیت و محبوبی که میان انواع شامپو بدون سولفات وجود دارد شامپو ضد سولفات ام اند دی است. این شامپو برای موهای کراتینه شده بسیار کاربردی و مناسب است. به دلیل وجود مواد مفید و ترکیبات مقوی در این شامپو، استفاده از آن می‌تواند تأثیری عالی در سلامت پوست سر و ریشه موهای شما داشته باشد. شامپوی ضد سولفات ام اند دی هرگز فولیکول‌های مو را تضعیف نکرده و با ارائه مواد موردنیاز به آن‌ها، باعث تقویت رشد مو و بیشترشدن ضخامت موی شما می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این شامپو می‌توان به عدم وجود مواد مضر مانند سولفات، مغذی بودن برای مو، شوینده‌ای ملایم، نرم‌کننده و افزایش‌دهنده رطوبت مو، احیای چربی طبیعی در مو و… اشاره کرد. این شامپو در کشور ایران تولید شده و به همین دلیل نسبت به دیگر شامپوهای موجود در بازار قیمت مناسب‌تری دارد.

شامپو ام اند دی بدون سولفات

  1. شامپو الارو بدون سولفات

یکی از مدل‌های پر فروش و محبوب شامپو ضد سولفات که در میان انواع شامپو بدون سولفات محبوبیت بالایی دارد، شامپوی الارو بدون سولفات است. سولفات شامپو الارو نسبت به دیگر شامپوهای موجود در بازار بسیار کمتر بوده و میزان آن به صفر می‌رسد. مهم‌ترین ویژگی که در شامپوی بدون سولفات الارو وجود دارد، قیمت مناسب آن نسبت به دیگر شامپوی های فاقد سولفات است.

با پرداخت قیمت مقرون به صرفه این شامپو می‌توانید قدرت پاکیزگی مناسب را در کنار وجود مواد مفیدی مانند پروتکلان و دکسپانتنول تجربه کنید. این شامپوی ایرانی به دلیل بهره‌گیری از این مواد، ترشح چربی در پوست سر را کنترل کرده و میزان چربی آن را تا حدود مناسبی کنترل می‌کند. رطوبت‌رسانی به پوست سر به‌صورت عمقی و آبرسانی به موها از مهم‌ترین ویژگی‌های این شامپو است.

شامپو الارو بدون سولفات

  1. شامپو اسکالپیا بدون سولفات

اگر می‌خواهید با استفاده از یک شامپوی بدون سولفات، سلامت موهای خود را تضمین کرده و ظاهر زیبا و درخشان آن را تا حدود زیادی حفظ کنید، پیشنهاد می‌کنیم که خرید شامپوی اسکالپیا را در اولویت قرار دهید. یکی از ارزان‌قیمت‌ترین انواع شامپو بدون سولفات، شامپو اسکالپیا است که کاربردهای فراوانی داشته و استفاده از آن موجب تقویت ریشه و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شامپو می‌توان به مواد تشکیل‌دهنده آن که حاوی کلاژن، کافئین، زینک و لاکتیک اسید است اشاره کرد.

اگر می‌خواهید به بهترین شکل با استفاده از این شامپو ضد سولفات نتیجه‌ای عالی برای سلامت موهای خود کسب کنید، پیشنهاد می‌شود که روزانه به مدت 3 ماه از این شامپوی باکیفیت و اقتصادی استفاده کنید. حفظ رنگ مو، محافظت از پوست سر و جلوگیری از آسیب به موها از مهم‌ترین ویژگی‌های این شامپوی باکیفیت است.

شامپو اسکالپیا بدون سولفات

  1. شامپو استم سل فری سولفات

یکی دیگر از انواع شامپو بدون سولفات ایرانی که می‌توان به‌جرئت آن را یکی از باکیفیت‌ترین و خاص‌ترین شامپوی های بازار طلقی کرد، شامپوی استم سل فری است. استم سل یکی از برندهای محبوب و باکیفیت در زمینه انواع شامپو ضد سولفات است که محصولاتی خاص به بازار ارائه کرده است. شما می‌توانید با پرداخت قیمت مناسبو عالی این شامپو، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند جلوگیری ریزش مو غیر ارثی، درمان التهاب و خارش پوست سر، بهبود ظاهر زیبا و حالت‌پذیری مو و… اشاره کرد.

این شامپو در ساختار خود از ویتامین مفید و ضروری B5 استفاده می‌کند که در کنار موادی مانند روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه، پروتئین، هیدرولیزه شده سبزیجات و… توانسته ترکیبی عالی و فوق‌العاده محشر برای موهای شما به ارمغان بیاورد. آقایان و بانوان با هر جنس مویی می‌توانند از این شامپوی فوق‌العاده استفاده کنند.

شامپو استم سل فری سولفات

  1. شامپو اروس بدون سولفات

می‌توان شامپو اروس یا ایروس بدون سولفات را یکی از بهترین انواع شامپو بدون سولفات دانست. این شامپو ضد سولفات بافتی نرم و عالی داشته و مصرف آن به‌صورت درست و برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند موجب سلامت موهای شما شود. بسیاری از مشتریانی که از این شامپو استفاده کرده‌اند گزارش داده‌اند که این شامپو پس از یک ماه استفاده موها را نرم و ابریشمی کرده و موخوره را به بهترین شکل از بین می‌برد.

افرادی که ریزش مو دارند می‌توانند به کمک این شامپوی فوق‌العاده از ریزش مو جلوگیری کرده و ریشه موهای خود را به بهترین شکل تقویت کنند. این شامپو برای انواع موهای کراتین شده بسیار مناسب است؛ این موضوع به دلیل بهره‌گیری از مواد مفید و لازم برای موهای آسیب‌دیده است. از طرفی قیمت مناسب این شامپو باعث شده تا هر کسی قابلیت خرید آن را داشته باشد.

شامپو اروس بدون سولفات

  1. شامپو آیس کریم بدون سولفات

مدل‌های مختلفی از انواع شامپو بدون سولفات در بازار وجود دارد که هر کدام با قیمت و ویژگی‌های متفاوت، برای افراد مختلف مناسب هستند. اگر محدودیت بودجه برای خرید شامپوی ضد سولفات ندارید و می‌خواهید بیشترین هزینه را برای سلامت موهای خود بکنید، پیشنهاد ما خرید شامپو ضد سولفات آیس کریم است. آیس کریم یکی از برندهای مشهور در زمینه انواع شامپوها است که مدل بدون سولفات آن را می‌توان خاص‌ترین شامپو در بازار و داروخانه‌ها دانست.

این شامپو علاوه بر فاقد سولفات بودن، از سدیم کلراید نیز استفاده نکرده است. به‌جای این مواد در ترکیبات شامپوی آیس کریم شاهد وجود عصاره آفتاب‌گردان و روغن آرگان هستیم که ترکیب آن‌ها با هم موجب درخشندگی و نرم‌شدن موها می‌شود. موهای رنگ شده یا دکلره شده باید از این شامپو استفاده‌کننده تا از رنگ مو و ساختار آن محافظت کنند.

شامپو آیس کریم بدون سولفات

  1. شامپو آگیوا بدون سولفات

مدلی دیگر از میان انواع شامپو بدون سولفات شامپوی آگویا ضد سولفات است. این شامپوی ضد سولفات ویژگی‌های مختلفی درون خود داشته و می‌تواند کاربردهایی عالی در اختیار شما قرار دهد. وجود ویتامین‌های فراوان، مواد مفید و عصاره‌های طبیعی در این شامپو موجب شده‌اند تا استفاده از آن در راستای تقویت مو تأثیری عالی داشته باشد. این شامپو از روغن آرگان استفاده می‌کند.

روغنی که برای موهای خشک واجب بوده و می‌تواند از ریزش مو جلوگیری کند. وجود مواد مفید مختلف در این شامپوی اقتصادی موجب شده تا استفاده از آن مزایای مختلفی مانند تغذیه‌شدن موها، فراهم‌شدن ظاهری درخشان و نرم برای مو، تسهیل‌شدن حالت‌پذیری مو و… اشاره کرد. این شامپو با عملکرد ملایم خود موجب خشک‌شدن یا ازبین‌رفتن مواد مفید مو نمی‌شود.

شامپو آگیوا بدون سولفات

  1. شامپو آگرادو بدون سولفات

اگر می‌خواهید برای سلامت موهای خود از یک شامپوی اروپایی استفاده کنید، خرید شامپوی آگرادو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شامپو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین انواع شامپو بدون سولفات دانست که در کشور اسپانیا تولید شده و در ساختار خود از ویتامین E استفاده می‌کند. شامپوی ضد سولفات آگرادو برای موهای شکننده و آسیب‌دیده فوق‌العاده بوده و مصرف آن می‌تواند در تقویت ریشه و ضخامت مو مؤثر باشد. کراتین هیدرولیزه شده این شامپو می‌تواند جایگزین مناسبی برای پروتئین موهای آسیب‌دیده باشد.

کاربردهای این شامپو شامل نرم‌کنندگی، ترمیم‌کنندگی، براق‌کننده و صاف‌کننده موها است. استفاده از شامپوی ضد سولفات آگرادو هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب بوده و می‌تواند در راحت شانه‌شدن موهای فر یا خشک نیز تأثیری عالی داشته باشد. اگر موهای نازکی دارید، می‌توانید از این شامپوی خوش‌قیمت برای تقویت ضخامت مو استفاده کنید.

شامپو آگرادو بدون سولفات

  1. شامپو آدرا بدون سولفات

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای ایرانی که در زمینه تولید انواع شامپو و مواد مراقبتی پوست و مو فعالیت می‌کند برند آدرا است. آدرا در بین تولیدکنندگان و خریداران مواد بهداشتی و مراقبتی شهرت بسیار بالایی داشته و بهره‌گیری از آن برای سلامت مو می‌تواند نتایجی عالی به همراه داشته باشد. انواع شامپو بدون سولفات آدرا از بهترین شامپوهایی هستند که می‌توانید برای تقویت موهای خود خریداری کنید.

همان‌طور که از نام این شامپوها مشخص است، درون آن‌ها از هیچ‌گونه مواد شیمیایی سولفات استفاده نشده و به همین دلیل برای موهای آسیب‌دیده و نازک عالی عمل می‌کنند. این شامپوی عالی قیمتی مناسب داشته و علاوه بر این موضوع ویژگی‌هایی عالی نیز به شما ارائه می‌دهد. این شامپو فاقد پارابن بوده و باعث کاهش التهاب پوست سر می‌شود.

شامپو آدرا بدون سولفات

سخن پایانی

اگر به‌سلامت موهای خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید با مصرف مواد مفید زیبایی موهای خود را بیشتر کنید، پیشنهاد می‌شود که از انواع شامپو بدون سولفات استفاده کنید. شامپوی بدون سولفات شامپویی است که در ساختار خود از سولفات استفاده نکرده و ترکیبات آن برای پوست سر و ریشه مو مفید است.

مدل‌های مختلفی از شامپوی ضد سولفات وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در این مقاله سعی کردیم بهترین مدل‌های شامپوی بدون سولفات را با هم بررسی کنیم. شما می‌توانید مدل‌های مختلف این شامپوها را از داروخانه آنلاین دراگ لند تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *