کپسول کوئرس پلاس نوتراکس

دارای خواص آنتی اکسیدان
تقویت سیستم ایمنی بدن
بهبود علائم آلرژی

شناسه محصول: 120669 دسته:

کپسول کوئرس پلاس نوتراکس فراورده طبیعی برگرفته از دو گیاه شناخته شده انگور و تلخ بیان ژاپنی، با دارا بودن بیوفلاونوئیدهای موثر، دارای اثرات کارآمد آنتی اکسیدانی، آنتی هیستامینی و ضد التهابی است. این فرآورده به تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت بدن کمک شایانی نموده و در بهبود علائم آلرژی و کاهش آزادسازی ترکیبات هیستامین در واکنش‌های حساسیتی نقش بسزایی ایفا می‌نماید. هیستامین واسطه شیمیایی آزاد شده از سیستم ایمنی است که عامل بروز اغلب علائم التهاب ناشی از آلرژی، حساسیت‌های فصلی، آبریزش بینی، حساسیت‌های چشمی، سوزش و خارش گلو، خارش پوست و عطسه‌های مکرر است. این فرآورده فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ، هر گونه شیرین کننده و نگهدارنده است. کوئرستین: کوئرستین رنگدانه ای متعلق به گروهی از ترکیبات گیاهی به نام فلانوئیدها است. فلانوئیدها آنتی اکسیدان‌هایی هستند که به کاهش خطرات بیماری قلبی، سرطان و اختلالات انحطاطی مغزی کمک می‌کند. علاوه بر آن خواص ضد التهابی آن به تسکین علائم ناشی از حساسیت کمک می‌کند. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که این فراورده آنزیم‌هایی که در التهاب درگیر هستند را مسدود کرده و مواد شیمیایی تقویت کننده التهاب، مانند هیستامین را سرکوب می‌کند.

نوتراکس (Nutrax)

ضد حساسیت

جعبه مقوایی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول کوئرس پلاس نوتراکس”