اسپری موضعی سی ام باریج اسانس

هبود دردهای عضلانی، کشیدگی تاندون و دردهای اسکلتی
بهبود گرفتگی عضلات
کاهش درد اوستئوآرتریت زانو

اوستئوآرتریت (OA) را می توان شایع ترین نوع بیماری التهاب مفصل یا آرتریت (Arthritis) دانست که در دوران پیری شیوع زیادی پیدا کرده و یکی از علل اصلی ناتوانی در این دوران می باشد. در این بیماری فرد مبتلا معمولا از درد، سفتی مفصل، خشکی مفاصل صبحگاهی و محدودیت حرکت شکایت می کند. برطرف کردن درد و به حداقل رساندن کاهش عملکرد فیزیکی اهداف درمانی برای اوستئوآرتریت می باشند که از طریق روش های غیر دارویی مانند برنامه های ورزشی، استفاده از وسایل کمکی، کنترل وزن و مکمل های غذایی، روش های دارویی چون انواع مسکن های موضعی و خوراکی و در برخی موارد اقدامات جراحی میسر می شوند.

با توجه به اینکه استفاده از مسکن های رایجی مثل ضد التهاب های غیراستروئیدی (NSAIDs) عوارض جانبی خطرناکی داشته و می تواند خطر بروز سکته قلبی و مغزی و همچنین بروز زخم و خونریزی گوارشی را افزایش دهد، مصرف داروهای گیاهی مؤثر و ایمن به منظور درمان این بیماری روز به روز با استقبال بیشتری رو به رو می شود. کرفس (Apium graveolens) و نعنا (Mentha spicata) از جمله گیاهان مؤثر در برطرف کردن درد و التهاب می باشند که مطالعات زیادی اثربخشی آنها را به اثبات رسانده است.

باریج اسانس (Barij Essence)

تسکین دهنده دردهای عضلانی

30 میلی لیتر

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری موضعی سی ام باریج اسانس”