اسپری موضعی رزماری زردبند

درمان دردهای عضلانی و روماتیسم مفصلی
با خاصیت آنتی باکتریال و آنتی سپتیک
ضد قارچ و ضد اسپاسم

اسپری رزماری زردبند اثرات ضد التهابی، تسکین دهندگی درد و افزیش گردش خون موضعی دارد. ابتدا بهتر است با گیاه رزماری آشنا شوید تا به سراغ اثراتی که این گیاه روی بدن دارد برویم. رزماری گیاهی ضد التهاب، آنتی اکسیدان، ضد اسپاسم، ضد میکروب علیه انواع مختلف قارچ، باکتری و ویروس دارد. این گیاه با افزایش گردش خون موضعی و اثرات ضد التهابی در درمان بیماری‌های روماتوئیدی و مشکلات سیستم گردش خون نقش بسزایی دارد. از این رو مصرف اسپری موضعی رزماری به افرادی که از دردهای روماتیسمی مفاصل و عضلات رنج می‌برند، توصیه می‌شود.

برای درمان رماتیسم مفصلی داروهایی تجویز می‌شود که تورم و درد مفاصل را کم می‌کند و حتی سرعت پیشرفت بیماری را کند نماید. رزماری نیز از جمله گیاهان دارویی است که جهت روماتیسم مفصلی به کار می‌رود. ترکیبات موجود در اسانس رزماری (به عنوان مثال کانازول، کارنوزیک اسید و سینئول-۱،۸) با کاهش سایتوکاین‌های التهابی از جمله TNF-a و اینترلوکین‌ها و همچنین با مهار انتقال لوکوسیت‌ها به محل التهاب، باعث بروز پاسخ‌های ضد التهابی می‌شوند. همچنین اسانس رزماری با اثرات آگونیستی روی گیرنده‎های سلول‌های عصبی، باعث مهار آزادسازی نورآدرنالین شده و در نتیجه سبب تسکین درد و همچنین افزایش گردش خون موضعی می‌شود. علاوه بر این موارد، خواص رزماری شامل اثرات ضد اسپاسم روی ماهیچه‌های صاف، گردش خون در موضع مورد نظر نیز می‌شود.

زردبند (Zardband)

تسکین دهنده دردهای عضلانی

120 میلی لیتر

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری موضعی رزماری زردبند”