مقالات

انواع شامپو برای موهای رنگ شده

معرفی انواع شامپو برای موهای رنگ شده

اگر موهای خود را رنگ‌کرده‌اید حتماً این نکته را می‌دانید که استفاده از شامپوهای مخصوص برای موی رنگ شده بسیار مهم است. در واقع در صورتی که از شامپوی نامناسب برای موهای رنگ شده استفاده کنید، ممکن است رنگ آن‌ها زودتر از موعد محو شده و زیبایی رنگ از بین برود.

پیشنهادی که همیشه به افراد می‌شود این است که حتماً پس از رنگ کردن موها، از شامپوهایی ملایم استفاده کنید. شامپوهای ملایم می‌توانند علاوه بر تثبیت رنگ مو، از ساقه و ریشه مو به بهترین شکل محافظت کنند. اما سوالی که ممکن است در این جا به وجود بیاید این است که کدام به‌عنوان بهترین شامپو برای موهای رنگ شده انتخاب می‌شود؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که مدل‌های مختلفی از شامپو مخصوص موی رنگ شده وجود دارد. در این مقاله می‌خواهیم بهترین آن‌ها را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم، پس تا انتها ما را همراهی کنید. همچنین شما عزیزان دل می‌توانید بهترین مدل‌های شامپو موهای رنگ شده را از داروخانه آنلاین دراگ لند با قیمتی مناسب و شرایطی عالی به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

ترکیبات شامپویی که برای موهای رنگ شده مناسب

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید قبل از خرید انواع شامپو انجام دهید این است که ترکیب شامپو را بررسی کنید. همان‌طور که می‌دانید شامپوهای مختلف از ترکیب‌های متنوعی برای ارائه یک ماده شوینده خوب استفاده می‌کنند. افرادی که موهای خود را رنگ‌کرده‌اند باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته و حتماً قبل از خرید یک شامپو، ترکیب آن را برای موی رنگ شده خود بررسی کنند. از مهم‌ترین ترکیباتی که در شامپوی مخصوص موهای رنگ شده وجود دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن‌های گیاهی

روغن‌های گیاهی پایه‌ای مهم و اساسی برای شامپوی موهای رنگ شده هستند. در واقع شامپویی که از روغن گیاهی استفاده نکند، نمی‌تواند به‌خوبی از موهای رنگ شده محافظت کند و این موضوع موجب خشک‌شدن یا حتی ریزش موها می‌شود.

دلیل این موضوع این است که پس از رنگ کردن مو به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، مو خشک شده و نیازمند مواد معدنی و موادی است که آن را تقویت کنند. روغن‌های گیاهی علاوه بر تأمین روغن طبیعی برای مو، از آن در برابر ریزش محافظت کرده و مواد موردنیاز آن را هم به ریشه و هم به ساقه آن تزریق می‌کنند.

  • پروتئین‌ها

یکی از موارد بسیار مهمی که باید در انواع شامپو مناسب برای موهای رنگ شده وجود داشته باشد پروتئین‌ها هستند. پروتئین برای مو ضروری بوده و در تقویت آن تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. اگر موهای نازک و ضعیفی دارید که رنگ شده‌اند، بهتر است از شامپوهایی که حاوی پروتئین طبیعی هستند استفاده کنید.

این پروتئین‌ها با تغذیه ریشه‌ها و ساقه مو موجب می‌شوند تا فرم مو خوش‌حالت‌تر شده و ضخامت بیشتری به خود بگیرد. می‌توانید برای سرعت‌بخشیدن به این موضوع از پروتئین‌هایی که در مواد غذایی یافت می‌شوند نیز استفاده کنید.

  • مرطوب‌کننده‌های طبیعی

یکی از ترکیبات بسیار مهمی که باید برای خرید انواع شامپو مخصوص موهای رنگ شده به آن توجه کرده و هرگز اهمیت آن را دست‌کم نگیرید مرطوب‌کننده‌های طبیعی هستند. مرطوب‌کننده‌های طبیعی از بهترین مواردی هستند که استفاده از آن‌ها در شامپو می‌تواند نتایجی فوق‌العاده پس از شستشو به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید به بهترین شکل موهای رنگ شده خود را تقویت کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری کنید، باید توجه کنید که شامپوی مدنظر از مرطوب‌کننده‌ها به شکلی عالی بهره می‌برد.

انواع شامپو برای موهای رنگ شده

همان‌طور که می‌دانید شرکت‌ها و برندهای مختلفی وجود دارند که در زمینه تولید و طراحی انواع شامپوها برای موهای رنگ شده کاربردی هستند. وظیفه شما دوستان عزیز به‌عنوان شخصی که موهای خود را رنگ‌کرده این است که حتماً قبل از خرید این شامپو، مدل‌ها و برندهای مختلف را بررسی کنید.

پس از بررسی برندها می‌توانید بهترین مدل را نسبت به موهای خود انتخاب کرده و از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. بهترین مدل‌ها در میان انواع شامپو برای موهای رنگ شده شامل موارد زیر هستند. همچنین این امکان برای شما دوستان عزیز وجود دارد تا تمامی این مدل‌ها را از داروخانه آنلاین دراگ لند با قیمتی عالی بخرید.

  1. شامپو موهای رنگ شده اویدرم

اگر به دنبال خرید انواع شامپو برای موی رنگ شده خود هستید، پیشنهادی که برای شما دوستان عزیز داریم خرید شامپو اویدرم مخصوص موهای رنگ شده است. برند اویدرم یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین برندهایی است که شامپوهای باکیفیتی تولید کرده و محصولات آن در بازار مشتریان زیادی دارند.

شما دوستان عزیز می‌توانید با مصرف این شامپو لایه‌ای محافظ روی موهای خود ایجاد کرده و از آسیب‌دیدن آن‌ها به بهترین شکل جلوگیری کنید. این شامپو توسط شرکت کیمیا فراز زیبایی تولید شده و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است.

از طرف دیگر ویتامینی که درون این شامپو استفاده شده از نوع B5 بوده و برای مو بسیار مفید و مهم است. استفاده از این شامپو به تثبیت رنگ موهای شما دوستان عزیز کمک کرده و پس از مصرف این شامپو  می‌توانید شاهد تقویت موهای خود پس از رنگ‌شدن باشید.

شامپو موهای رنگ شده اویدرم

  1. شامپو موهای رنگ شده اکتیو

یکی از برندهای بسیار موفقی که در ایران مشتریان زیادی داشته و از نظر کیفیت شامپوهایی عالی تولید می‌کند، برند اکتیو است. اکتیو را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین تولیدکنندگان شامپو در ایران دانست که توانسته با مدل‌های مختلف خود که برای انواع موها تولید کرده، شامپوهایی خاص و باکیفیت ارائه دهد.

انواع شامپو اکتیو را می‌توانید برای شستشوی هر مویی به کار ببرید؛ اما اگر موهای آسیب‌دیده دارید و می‌خواهید به بهترین شکل از رنگ آن‌ها محافظت کنید پیشنهاد می‌شود که خرید شامپو اکتیو مخصوص موهای رنگ شده را فراموش نکنید.

این شامپو از مواد مهمی تشکیل شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به عصاره انار اشاره کرد. عصاره اناری که در این شامپو به‌کاررفته ویژگی‌هایی عالی برای تقویت مو و تثبیت رنگ به شما دوستان عزیز ارائه می‌دهد.

شامپو موهای رنگ شده اکتیو

  1. شامپو موهای رنگ شده استم سل

برندی دیگر که باکیفیت‌ترین انواع شامپو را برای موهای رنگ شده تولید می‌کند برند استم سل است. موی رنگ شده شامپو استم سل را می‌تواند برای بهبود و تقویت خود استفاده کند. این شامپوی فوق‌العاده در کشور ایران تولید می‌شود. در واقع شرکت تولیدکننده انواع شامپوهای استم سل شرکت مانلی بهداشت پارس ایرانیان است که از کیفیت بالایی در محصولات خود بهره می‌برد.

شامپوی مخصوص موهای رنگ شده برند استم سل کیفیتی عالی داشت و از مشخصه‌های مختلفی استفاده می‌کند. از مهم‌ترین مشخصه‌های این شامپو می‌توان به کمک به دوام رنگ مو در شرایط مختلف، رفع گره‌خوردگی‌های در مو، ترمیم‌کردن ریشه و تغذیه دادن آن، جلوگیری از ایجاد موخوره و… اشاره کرد. استفاده از این شامپو بسیار راحت بوده و برای هر نوع مویی مزایایی عالی ارائه می‌دهد.

شامپو موهای رنگ شده استم سل

  1. شامپو موهای رنگ شده ایروکس

شامپو موهای رنگ شده ایروکس یکی از انتخاب‌های عالی برای خرید شامپو است. این شامپوی فوق‌العاده می‌تواند تأثیراتی عالی برای موهای رنگ شده شما دوستان عزیز به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید با استفاده از یک شامپوی خاص و باکیفیت موهای خود را تقویت کنید، می‌توانید از شامپوی ایروکس استفاده کنید. با استفاده از این شامپو مزایای مختلف و خاصی برای موهای شما ایجاد خواهد شد.

از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به نرم کردن مو و آبرسانی به آن، جلوگیری از وزشدن یا لخت شدن مو، مناسب برای انواع موهای خشک و رنگ شده، احیاکردن مو و کمک به شانه پذیری آسان آن، افزایش استحکام مو، مناسب برای استفاده روزانه و… اشاره کرد. این شامپو با قیمتی مناسب در اکثر داروخانه‌ها و فروشگاه‌های معتبر موجود بوده و می‌توانید با خرید آن به تثبیت رنگ موهای خود کمک کنید.

شامپو موهای رنگ شده ایروکس

  1. شامپو موهای رنگ شده اریکه

اریکه یک برند معتبر و خاص است که در زمینه تولید انواع شامپوها و مواد محافظتی مو فعالیت می‌کند. این شرکت شامپوسازی در کشور فرانسه فعالیت کرده و از نظر کیفیت محصولات تولیدی در سطح بین‌المللی قرار گرفته است. اگر به دنبال این هستید که یک شامپوی اروپایی و باکیفیت برای موهای خود خریداری کرده و با استفاده از آن موهای خود را تقویت کنید، خرید شامپوی موهای رنگ شده اریکه را در نظر داشته باشید.

این برند معتبر مدل‌های مختلفی از انواع شامپو را تولید کرده که با خرید و مصرف هر کدام از مدل‌های آن می‌توانید رنگ موهای خود را تثبیت کنید. شامپوی موهای رنگ شده اریکه از مواد فوق‌العاده‌ای تشکیل شده و همین موضوع نیز باعث شده تا در ساختار آن ویتامین‌های E، F و B5 وجود داشته باشند. مصرف این شامپو را می‌توانید با خیالی راحت انجام داده و نگران آسیب‌دیدن موهای خود نباشید.

شامپو موهای رنگ شده اریکه

  1. شامپو موهای رنگ شده ایوروشه

برند دیگری که می‌توانید با خیال راحت شامپوی آن را مصرف کرده و نگران ریزش یا خشک‌شدن موهای خود نباشید پیشنهاد می‌شود که خرید شامپو تثبیت رنگ مو بدون سولفات ایوروشه را در اولویت‌های خود قرار دهید.

برند ایوروشه یکی از بهترین برندهای تولیدکننده شامپو بدون سولفات است که مزایای بسیار زیادی را برای محصولات خود قرار داده است. شامپوهای این برند می‌توانند شما دوستان عزیز را در تقویت‌کردن موهای خود به شکلی عالی کمک کنند.

محافظت از رنگ‌های مو، فرمولاسیون مفید و گیاه، عدم وجود سولفات در ساختار، تغذیه و آبرسانی به موها از مهم‌ترین ویژگی‌های این شامپوی فوق‌العاده است. در نتیجه مصرف این شامپو موهای شما دوستان عزیز علاوه بر مرطوب و نرم‌شدن از حالت کدری درآمده و درخشان و روشن می‌شوند. توجه داشته باشید که استفاده از این شامپو 2 الی 3 بار در هفته کافی است.

شامپو موهای رنگ شده ایوروشه

  1. شامپو موهای رنگ شده ایپک

برند ایپک یکی از برندهای ترکیه‌ای تولیدکننده شامپو است. این برند مشهور مدل‌های مختلفی از شامپوی رنگ شده را تولید کرده که از نظر ویژگی‌های مختلف، بسیار عالی عمل کرده است. مهم‌ترین دلیلی که باعث شده انواع شامپو موهای رنگ شده ایپک را به شما دوستان عزیز پیشنهاد دهیم این است که این شامپو با ژنتیک موهای ایرانی شباهت زیادی داشته و با ویژگی‌های مختلفی مانند آبرسانی، مرطوب‌کنندگی و… می‌تواند به شکلی عالی روی موهای شما دوستان عزیز عمل کند.

این شامپوی باکیفیت ویژگی‌های مختلفی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شامپو می‌توان به وجود عصاره گل رز، وجود بهترین نرم‌کننده، تنظیم‌کردن pH و استفاده از فیلتر UV روی موها و… اشاره کرد. این ویژگی‌ها ارزش خرید شامپوی موهای رنگ شده ایپک را بیشتر و بیشتر می‌کند.

شامپو موهای رنگ شده ایپک

  1. شامپو موهای رنگ شده ‌ام آن دی

برندی که توانسته با محصولات باکیفیت و خاص خود تغییراتی عالی در صنعت شامپو به ارمغان بیاورد برند ام آن دی است. برند ام آن دی یک برند معتبر است که انواع شامپوی باکیفیت با فرمولاسیون‌هایی عالی تولید کرده است. محصولات این برند به‌اندازه‌ای محبوب و مشهور هستند که افراد زیادی در سرتاسر دنیا به دنبال خرید شامپوهایش هستند.

اگر به‌تازگی موهای خود را رنگ‌کرده‌اید و نگران این هستید که موهایتان به دلیل خشکی شروع به ریزش کنند، می‌توانید هم برای تثبیت رنگ و هم برای بهبود رطوبت و چربی موهای خود، از شامپو موهای رنگ شده ‌ام آن دی استفاده کنید. این شامپو باعث تداوم رنگ مو شده و محافظت و تقویت ریشه مو را به شکلی عالی انجام می‌دهد. تمامی ترکیباتی که در این شامپو به‌کاررفته‌اند کیفیت شامپو و تأثیر آن در تثبیت رنگ را بهتر کرده‌اند.

شامپو موهای رنگ شده ‌ام آن دی

  1. شامپو موهای رنگ شده لورال

اگر در میان برندهای مختلف تولیدکننده شامپو گشته باشید، بعید است که نام برند لورال را نشنیده باشید. یکی از بهترین برندهایی که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند برند لورال است. لورال برندی است که سال‌های سال است که در این زمینه مشغول بوده و محصولات متفاوت و خاصی را تولید کرده است. کیفیت انواع شامپو موهای رنگ شده لورال به‌اندازه‌ای بالا است که هر کسی که موهای خود را رنگ می‌کند، ابتدا سراغ این برند برای خرید شامپو می‌رود.

اگر می‌توانید قیمت این شامپو را بپردازید، نباید در خرید آن لحظه‌ای شک کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که درون شامپو موهای رنگ شده لورال وجود دارد می‌توان به مواردی مانند تقویت مو، تثبیت انواع رنگ، دارای مواد مغذی، عدم وجود سولفات، جلوگیری از آسیب‌دیدن ساختار و ریشه مو و… اشاره کرد.

شامپو موهای رنگ شده لورال

  1. شامپو موهای رنگ شده اوریفلیم

برندی که کیفیت فوق‌العاده‌ای برای شامپو دارد، برند اوریفلیم نام دارد. این برند مشهور و معروف مدل‌های مختلفی از انواع شامپو تولید کرده و امروزه به یکی از مهم‌ترین تأمین‌کنندگان شامپو در دنیا تبدیل شده است.

کمپانی اوریفلیم مدل‌های مختلفی را برای موهای متنوع تولید کرده است؛ اما خاص‌ترین مدل این برند شامپو موهای رنگ شده اوریفلیم است. این شامپو بهترین گزینه برای افرادی است که به‌تازگی موهای خود را رنگ‌کرده و به دنبال یک شامپوی باکیفیت برای تثبیت رنگ موهای خود هستند.

شامپو مخصوص موهای رنگ شده اوریفیلم از کیفیتی بالا برخوردار بوده و در آن از فیلتر UV استفاده شده است. این فیلتر به شکلی فوق‌العاده از مو در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. همچنین روغن سویایی که در این شامپو استفاده شده به تنظیم چربی مفید مو کمک مهمی می‌کند.

شامپو موهای رنگ شده اوریفلیم

  1. شامپو موهای رنگ شده پنتن

از دیگر برندهایی که می‌توانیم برای خرید انواع شامپو موهای رنگ شده به شما دوستان عزیز معرفی کنیم، شامپو پنتن است. شامپوی پنتن یکی از باکیفیت‌ترین شامپوها برای موهای رنگ شده است که می‌تواند به تغذیه موهای ضعیف شده و موهای آسیب‌دیده به بهترین شکل کمک کند.

این شامپوی عالی می‌تواند به‌عنوان ترمیم‌کننده نیز برای موهای شما دوستان عزیز عمل کند. مهم‌ترین ویژگی این شامپو این است که علاوه بر حفظ رنگ موها، از ایجاد موخوره نیز جلوگیری می‌کند؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی برای مقاوم کردن موهای خود و افزایش استحکام آن‌ها از این شامپو بهره ببرید.

شامپو موهای رنگ شده پنتن

  1. شامپو موهای رنگ شده پریم

برند پریم یا همان پرایم از موفق‌ترین برندهای تولیدکننده شامپو است که در کشور ایران فعالیت می‌کند. این برند فوق‌العاده معروف و محبوب مدل‌های متنوعی از شامپو را وارد بازار کرده که توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

انواع شامپو موهای رنگ شده پریم، کیفیت بالایی داشته و می‌تواند به بهترین شکل از موهای رنگ شده شما دوستان عزیز محافظت کند. این شامپو از روغن آرگان استفاده کرده و چنین موضوعی باعث شده به ترمیم مو و آب‌رسان آن کمک ویژه‌ای کند. روغن هسته انار نیز در این شامپو وجود داشته و تأثیرگذاری آن را بیشتر کرده است.

شامپو موهای رنگ شده پریم

  1. شامپو موهای رنگ شده پرژک

اگر به دنبال خرید از یک برند معتبر و معروف ایرانی هستید، برند پرژک را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می‌کنیم. پرژک یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است که انواع شامپو برای انواع موها را باکیفیتی فوق‌العاده تولید کرده است.

شامپوی مخصوص موهای رنگ شده پرژک از روغن هسته انار استفاده کرده و همین موضوع باعث شده تا بتواند به بهترین شکل از موهای شما عزیزان در برابر خشکی و ازبین‌رفتن رنگ محافظت کند. مصرف این شامپو موجب نرم‌شدن و براق شدن موهای آسیب‌دیده و خشک می‌شود.

شامپو موهای رنگ شده پرژک

  1. شامپو موهای رنگ شده پتال فرش

آخرین شامپویی که می‌خواهیم به‌عنوان بهترین شامپو برای موهای رنگ شده به شما عزیزان معرفی کنیم، شامپوی موهای رنگ شده از برند پتال فرش است. پتال فرش برندی است که در کشور ایران فعالیت کرده و محصولات آن در شرکت آرکا فراشیمی قشم به تولید می‌رسند.

انواع شامپو موهای رنگ شده پتال فرش می‌توانند مزایایی عالی به شما دوستان عزیز ارائه دهند. از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به رفع کدری موهای آسیب‌دیده و عدم استفاده از پارابن، فتالات، گلوتن و دیگر مواد مضر اشاره کرد. می‌توانید با قیمتی مناسب این شامپو را از داروخانه‌ها بخرید.

شامپو موهای رنگ شده پتال فرش

سخن پایانی

اگر به‌تازگی موهای خود را رنگ‌کرده‌اید حتماً این نکته را می‌دانید که باید به بهترین شکل از این موها محافظت کنید. در غیر این صورت موهای شما عزیزان خشک شده و رنگ آن‌ها پس از چندین بار شستشو محو می‌شود. بهترین راهکاری که برای این کار وجود دارد استفاده از انواع شامپو موهای رنگ شده است.

این شامپوها موادی مفید و مغذی برای موها دارند که مصرف آن‌ها می‌تواند موجب ترمیم موهای شما دوستان عزیز شود. در این مقاله سعی کردیم به بهترین شکل انواع شامپو برای موهای رنگ شده و آسیب‌دیده را با هم بررسی کنیم اما اگر میخواهید روش های جلوگیری از آسیب دیدن موها را بدانید بهتر است مقاله‌ی روش های مراقبت از موهای رنگ شده را مطالعه بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *