پماد مقعدی همرکس سبز دارو

رفع علائم ناشی از بواسیر
تهیه شده از اسانس مورد
درمان شقاق معقد

بیماری هموروئید، بیماری شایع ناحیه مقعد و رکتوم و یکی از شایع‌ترین علل خونریزی از این ناحیه محسوب می‌شود. علاوه بر این ممکن است موجب درد، ناراحتی و ناتوانی بیمار گردد. اقداماتی مانند تغییر در رژیم غذایی و شیوه زندگی در درمان علائم بیماری هموروئید، نیاز به درجات بالایی از پذیرش بیمار دارد و هنگامی که این اقدامات مؤثر نباشد، بسیاری از پزشکان راهکارهای غیر جراحی را انتخاب می‌کنند مانند اسکلروتراپی و کرایوتراپی که معمولاً نیاز به دوره‌های آموزشی مخصوص برای پزشک، تجهیزات ویژه و پذیرفتن خطرات هر کدام دارد و صرف نظر از تعداد نسبتاً زیاد این راهکارها، هیچ یک مزیتی بر دیگری نداشته است. از طرفی در تقریباً اکثر کشورها استفاده از گیاهان دارویی در درمان بیماری هموروئید رایج است.

هموروئید یا بواسیر بیماری است که در آن رگ های کنترل کننده خروج مدفوع در مقعد گشاد می شوند و دارای علائمی همچون درد سوزش و خارش و خونریزی است. پماد همرکس سبز دارو محصولی برای درمان همورئید است که تولید شرکت سبز دارو در ایران می باشد. این پماد در تیوپ های ۳۰ گرمی تولید و عرضه می گردد.

سبز دارو (Sabzdaru)

التیام علائم هموروئید

30 گرم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پماد مقعدی همرکس سبز دارو”