ژل رزماری مارینتول رازک

درمان درد زانوی ایجاد شده در اثر التهاب مفصل زانو
کاهش التهاب و درد ناشی از روماتیسم
بهبود کمر درد و درمان ورم و التهاب تاندون ها
مصرف این محصول برای افرادی که به مسکن های موضعی حاوی فلفل آلرژی و حساسیت دارند مناسب است.

شناسه محصول: 270116 دسته: برچسب:

یکی از شایع ترین بیماری های التهابی سیستمیک مفاصل روماتیسم مفصلی است. این بیماری با عوارض جانبی مختلفی چون احساس خستگی مفرط و کاهش اشتهایی که برای فرد ایجاد می کند، می تواند کیفیت زندگی او را به طور گسترده ای تحت تاثیر قرار دهد. آما آنچه بیش از همه مبتلایان به روماتیسم مفصلی را آزار داده و باعث محدود شدن فعالیت روزانه آنان می گردد، درد ناشی از این بیماری است. روماتیسم مفصلی باعث ایجاد التهاب و درد هایی می شود که در برخی موارد تیز و کوتاه مدت بوده و گاهی اوقات بلند مدت و گنگ می باشند. این بیماری همچنین ممکن است موجب فرسایش شدید مفاصل گردد که این مسئله نیز منجر به ایجاد احساس درد می شود.

یکی از روش های پیشنهادی برای کنترل و تسکین درد های ناشی از بیماری های روماتیسمی استفاده از مسکن های موضعی است. محصولات و فرآورده های گیاهی ارائه شده به این منظور، به دلیل آنکه عوارض جانبی کم و اثر بخشی مطلوبی دارند یکی از بهترین روش ها برای کاهش درد های روماتیسمی به شمار می ورند. ژل مارینتول نام یکی از محصولات گیاهی تولید شده توسط شرکت سهامی لابراتوارهای رازک است که مصرف آن باعث تسکین درد های عضلانی و بیماری های روماتیسمی می گردد. این ژل حاوی مواد موثره اسانس رزماری، منتول و کامفر می باشد که با افزایش گردش خون محل مورد نظر در درمان درد های عضلانی و بیماری های روماتیسمی موثر می باشد.

رازک (Razak)

تسکین دهنده دردهای عضلانی

30 میلی لیتر

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل رزماری مارینتول رازک”