پماد موضعی رهامین رها

کنترل کننده درد
درمان رماتیسم مزمن و آسیب های التهابی
تسکین دردمفاصل و عضلات

شناسه محصول: 260038 دسته: برچسب:

پماد موضعی رهامین رها یکی از پمادهای مناسب برای استفاده موضعی است و اثر ضدالتهاب دارد و موجب تسکین درد می شود. این پماد برای کنترل استئوآرتریت نیز قابل استفاده است. این پماد دارای گل مغربی، گلوکزآمین و عصاره گیاه پنجه شیطان است که همگی اثرات ضد التهابی دارند.

گلوکزآمین ترکیبی است که در بدن و در مجاورت مفاصل وجود دارد. گلوکزآمین برای ساخت مفاصل، لیگمان ها و غضروف ها کاربرد دارد. یکی از کاربردهای گلوکزآمین درمان بیماری استئوآرتریت است. البته بیشتر استئوآرتریت زانو انجام شده است ولی در موارد دیگر نیز میتواند موثر باشد. استفاده بلند مدت از گلوکزآمین از تضعیف غضروف ها جلوگیری کرده و موجب استحکام آنها در افرادی با سنین بالا می شود. همچنین ویژگی دیگر این ماده تسکین درد است که در مطالعات مختلف نیز این موضوع نشان داده شده است که گلوکزآمین در تسکین درد ورزشکاران می تواند مفید واقع شود.

روغن زیتون یکی از بهترین نوع چربی هاست که اثر ضدالتهابی دارد و بسیاری از مشکلاتی که سایر چربی ها در بدن ایجاد می کنند ندارد. همچنین موجب افزایش کلسترول خوب و کاهش قندخون در بدن می شود.

رها فارما (Raha Pharma)

تسکین دهنده دردهای عضلانی

30 میلی لیتر

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پماد موضعی رهامین رها”