کپسول راتاهیل پویش درمان راتا

کاهش دوره نقاهت بعد از جراحی
رفع خون مردگی و رفع کبودی
ترمیم کننده جای زخم

شناسه محصول: 120692 دسته:

ماده اصلی به کار رفته در کپسول راتاهیل پویش درمان راتا بروملین است. از تمامی اجزای آناناس، به خصوص ساقه آن، ترکیبی از آنزیم‌های پروتئولیتیک (بروملین) استخراج می‌شود که زنجیره طولانی پروتئین‌ها را به اسید آمینه تبدیل می‌کند. اسیدهای آمینه مواد اولیه تولید ساختمان انواع پروتئین‌ها است. بروملین (پروتئاز آناناس) ترکیبی از آنزیم‌های پروتئولیتیک است که از گیاه آناناس استخراج شده و دارای اثرات ضد‌التهاب، ضد تورم، ضد درد، آنتی ترومبوتیک و فیبرینولتیک است.

بروملین به کار رفته در کپسول راتا هیل به طور انتخابی از بیوسنتز پروستاگلاندین‌ها پیشگیری می‌کند. پروستاگلاندین‌ها شبیه هورمون هستند که غالبا وظیفه آنها آغاز فرایند التهاب و انعقاد خون در واکنش به بیماری یا جراحت است. با مهار این فرآیند، مصرف کننده قرص راناهیل، کاهش درد و التهاب را حس خواهد کرد. در واقع فعالیت فیبرینولیتیک سرم را افزایش و سطح فیبرینوژن پلاسما را کاهش می‌دهد. همچنین با کاهش سطح برادی کینین خون باعث کاهش نفوذپذیری رگ‌ها شده که نتیجه آن کاهش تورم و درد است. از طرفی بروملین سطح پروستاگلاندین و ترومبوکسان را کاهش می‌دهد و چسبندگی مولکولی سطح سلول‌های ایمنی خاصی را که در ایجاد بیماری آرتریت موثر هستند، تغییر می‌دهد

بهبود و بازسازی زخم

جعبه مقوایی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول راتاهیل پویش درمان راتا”