کپسول اینفلامید نوتراکس

کاهش دهنده انواع التهابات
بهبود دهنده علائم آرتریت
بهبود اختلالات گوارشی

شناسه محصول: 120660 دسته:

کپسول اینفلامید نوتراکس فرآورده طبیعی برگرفته از سه گیاه شناخته شده تورمریک، بروملائین و باسولیا با دارا بودن خواص ضد التهابی، در بهبود علائم آرتریت، کاهش التهاب، درد و تورم مفاصل، تسریع بهبود زخم‌های جراحی، اسکار، جای زخم و سوختگی، رفع خونمردگی و کبودی پوست موثر است. این فرآورده در کمک به هضم غذا، کاهش درد شکمی، رفع گاز معده و نفخ ناشی از اختلالات گوارشی کمک شایانی می‌نماید. این فرآورده فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هر گونه شیرین کننده و نگهدارنده است.

آرتریت روماتوئید یک اختلال در سیستم ایمنی بدن است که باعث التهاب مفاصل می‌شود. به طوری که بافت‌های بدن توسط سیستم ایمنی خود بدن مورد حمله قرار می‌گیرد. این بیماری می‌تواند روی ارگان‌های بدن مانند پوست، چشم، ریه‌ها، قلب، خون و اعصاب تاثیر بگذارد. این بیماری معمولا در سنین ۳۰-۶۰ سالگی بیشتر رخ می‌دهد، اما به صورت نادر امکان داره افراد جوانان هم تحت تاثیر قرار بگیرند. التهاب مفاصل آرتریت روماتوئید همراه با درد، گرمی و تورم است. این التهاب معمولا متقارن است و در هر دو طرف بدن در یک زمان اتفاق می‌افتد. سایر نشانه‌های این بیماری سفتی مفاصل به خصوص صبح‌ها و یا بعد از یک دوره بی فعالیت بودن است. خستگی مداوم، تب با درچه پایین از دیگر علائم این بیماری بوده که با درمان فوری و به موقع می‌توان آنرا پیشگیری کرد.

نوتراکس (Nutrax)

تقویت مفاصل

جعبه مقوایی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول اینفلامید نوتراکس”