پماد موضعی ژانوهیل ژانوس

دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده در محل زخم
رفع انواع التهابات پوستی (مثل نظیر عرق سوختگی، ادرار سوختگی، حساسیت و واکنش آلرژیک و زخم های سطحی)
خاصیت درمانی در سوختگی‌های درجه ۱ و ۲
بهبود التهابات پوستی بعد از لیزر درمانی
درمان انواع زخم ها

پماد موضعی ژانوهیل ژانوس محصولی است که برای ترمیم و بازسازی آسیب‌های پوستی و درمان زخم تولید شده است . با استفاده از این محصول شما می توانید انواع زخم‌های دیابتی، زخم‌های بریدگی و سطحی، زخم بعد از جراحی، زخم بستر را درمان کنید. این پماد که بر پایه عسل تولید شده است می تواند با افزایش ویسکوزیته مایع زخم از رشد باکتری بر روی زخم جلوگیری کند. همچنین این محصول محل زخم را نرم می کند و از تحریک و حساسیت موضعی جل.گیری خواهد کرد. این فراورده از عفونی شدن زخم‌ها نیز جلوگیری کرده و عفونت‌های ایجاد شده در موضع را به خوبی درمان می‌کند. می توان گفت عسل به طور طبیعی دارای خواص فیزیکی منحصر به فردی می باشد که باعث می‌شود استفاده از آن در بهبود انواع زخم ها بسیار کمک می کند. این ویژگی‌ در تمام انواع عسل مشترک است.

اولین و مهمترین ویژگی عسل که باعث می‌شود مرهم مناسبی برای زخم باشد خاصیت اسیدی آن است. PH عسل بین ۳.۵ تا ۵.۵ می باشد. این یعنی عسل طبیعی دارای خاصیت اسیدی است و به همین خاطر هنگامی که بر روی زخم قرار می‌گیرد، باعث تحریک هموگلوبین خون و آزاد شدن اکسیژن می‌شود. این فرآیند باعث می‌شود که فعالیت پروتئاز که روند ترمیم زخم را مختل می‌کند کاهش پیدا کند و فرایند ترمیم زخم افزایش پیدا کند. همانطور که می‌دانید عسل ماده ای اشباع از قند است. همین عامل باعث می‌شود که عسل خاصیت اسمزی داشته باشد و یک جاذب طبیعی رطوب و آب به حساب می اید.

ژانوس (Janus)

ترمیم کننده

30 گرم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پماد موضعی ژانوهیل ژانوس”