پماد زراوند ترمیم زخم دیابت درماهیل (30گرمی) دارو درمان سلفچگان

درمان زخم های ناشی از بیماری دیابت
کاهش التهاب و تورم و تسریع روند طبیعی درمان
جلوگیری از عفونت زخم دیابت

پماد زراوند زخم دیابت درماهیل دارو درمان  محصولی است که باعث کاهش التهاب و تورم و افزایش روند طبیعی درمان شده و از عفونت زخم دیابت جلوگیری خواهد کرد. مواد موثر موجود در این پماد از جمله ترکیبات نفتا کینونی مثل آلکانین و شیکونین و ترکیبات فنلی مثل فلاونوئید دارای خواص ضد قارچی ضد میکروبی و ضد التهابی است.

همچنین ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این پماد باعث به دام انداختن رادیکالهای آزاد شده که نقش بسیار زیادی در ترمیم زخم و جلوگیری از عفونت زخم دیابتی دارد. وجود موم زنبور عسل در این محصول نیز اثرات درمانی دارو را در ترمیم زخم دیابتی دو برابر کرده است.

زخم پای دیابتی یک زخم یا زخم باز است که تقریبا در 15 درصد از بیماران دیابتی ایجاد می شود و معمولا در پایین پا قرار دارد. از بین افرادی که دچار زخم پا می شوند، شش درصد به دلیل عفونت یا سایر عوارض مرتبط با زخم در بیمارستان بستری خواهند شد.

دیابت علت اصلی قطع عضو غیرتروماتیک اندام تحتانی در ایالات متحده است و تقریباً 14 تا 24 درصد از بیماران مبتلا به دیابت که دچار زخم پا می شوند، قطع عضو می شوند. اما تحقیقات نشان داده است که ایجاد زخم پا قابل پیشگیری است.

هر فردی که دیابت دارد ممکن است به زخم پا مبتلا شود. بومیان آمریکا، آمریکایی های آفریقایی تبار، اسپانیایی تبارها و مردان مسن بیشتر در معرض ابتلا به زخم هستند. افرادی که از انسولین استفاده می کنند، مانند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، چشمی و قلبی مرتبط با دیابت، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به زخم پا هستند. اضافه وزن و مصرف الکل و تنباکو نیز در ایجاد زخم پا نقش دارد.

دارو درمان سلفچگان (Daru Darman Salafchegan)

ترمیم کننده

افراد دیابتیک

30 گرم