کپسول روغن گل مغربی ای پی اُ باریج اسانس

درمان اختلال نعوظ، خصوصا ناشی از دیابت و اختلالات میکرووسکولار دیابت
درمان کمکی در نوروپاتی دیابتی، آرتریت روماتوئید و بیماری اسکلروز متعدد
جلوگیری از سندرم پیش از قاعدگی (PMS) و درد پستان پیش از قاعدگی
درمان کمکی گرگرفتگی دوران یائسگی و استئوپروز (پوکی استخوان)
درمان کمکی در درماتیت آتوپیک (اگزما) و زوال عقل

رفع مشکلات پوستی نظیر اگزمای حساسیتی، التهاب، درمان ناتوانی جنسی مردان و نازایی زنان و کمک به درمان آلزایمر از خواص کپسول روغن گل مغربی ای پی اُ باریج اسانس است. دانه‌های گیاه دارویی گل مغربی حاوی روغنی هستند که به نام روغن گل مغربی مشهور است. این روغن از خواص درمانی فراوانی برای انواع بیماری‌ها برخوردار است و از عصاره گیری دانه‌های این گیاه به روش‌های صنعتی و سنتی تهیه می‌شود. این مکمل گیاهی دارای روغن‌های چرب امگا-۶ است.

۲۲ بیمار مبتلا به پلی نوروپاتی دیستال دیابتی که در یک مطالعه دوسو بی‌خبر با کنترل پلاسبو شرکت کرده بودند؛ روزانه ۳۶۰ میلی‌گرم GLA یا کپسول‌های پلاسبو را برای مدت ۶ ماه دریافت نمودند. بیماران گروه درمانی بهبودی قابل توجه در نشانه‌های پلی‌نورپاتی دیستال دیابتی را نشان دادند. در یک کارآزمایی رندوم، دوسو بی‌خبر با کنترل پلاسبو در مدت ۲۴ هفته، ۳۷ بیمار مبتلا به آرتریت روماتوئید و سینوویت فعال روزانه ۴/۱ گرم GLA یا پلاسبو دریافت نمودند. در مقایسه با گروه دریافت کننده پلاسبو که در آنها علائم و نشانه‌های فعال بودن بیماری تغییری نکرده یا بدتر شده بود، درمان با GLA منجر به کاهش قابل‌ توجه در علائم و نشانه‌های فعال بودن بیماری گردید. (P<۰,۰۵)

در یک کارآزمایی بـالینی دو سو بی‌خبر بـا کنترل پلاسبو، ۵۶ بیمار مبتلا به آرتریت روماتوئید فعال، ( ۸/۲ گرم GLA در روز) یا پلاسبو (روغن گل آفتابگردان) را به مدت ۶ ماه دریافت نمودند. به دنبال این مرحله، به تمامی بیماران به صورت یک ‌سو بی‌خبر برای مدت ۶ ماه GLA داده شد. درمان با GLA منجر به کاهش قابل توجه در علائم و نشانه‌های فعال بودن بیماری شد. در مقایسه با ۴ نفر از ۱۹ نفر در گروه پلاسبو، برای بیشتر بیماران گروه درمانی (۱۴ نفر از ۲۲ نفر) حداقل ۲۵ درصد بهبودی در ۴ پارامتر اندازه‌گیری شده ایجاد گردید. طی ۶ ماهه دوم، هر دو گروه بهبود در فعالیت بیماری را نشان دادند.

باریج اسانس (Barij Essence)

سندرم قاعدگی

بانوان

بطری پلاستیکی