کرم موضعی آنتی ‎فیشر (30گرمی) باریج اسانس

کاهش دهنده خونریزی زخم شقاق
درمان شقاق پس از استفاده منظم
کاهش دهنده درد شقاق

بیماری های مقعدی جزو دردناک ترین و آزاردهنده ترین بیماری هایی است که یک فرد ممکن است به آن مبتلا شود. زیرا وجود درد در ناحیه نشیمنگاه نه تنها توانایی نشستن و دراز کشیدن را از فرد می گیرد، بلکه درد مقعد در هنگام اجابت مزاج نیز افزایش یافته و اوضاع غیر قابل تحملی ایجاد می کند.

به همین دلیل مهم است افرادی که به عوارض مقعدی مبتلا می شوند، هر چه سریع تر به دنبال راهی برای درمان آن باشند. شقاق زخمی است که در اثر فشار زیاد به مقعد (هنگام زایمان، ورزش های سنگین یا یبوست شدید و مزمن) در لایه داخلی مقعد ایجاد می شود. این زخم معمولاً با خونریزی و درد زیادی همراه است. اما خوشبختانه حتی شقاق در مراحل حاد نیز با استفاده از داروها و پمادهای مخصوص درمان می شود.کرم آنتی فیشر باریج یکی از بهترین کرم های مقعدی است که برای درمان شقاق مقعد از آن استفاده می شود. پماد انتی فیشر باریج کاملاً گیاهی بوده و در آن از عصاره بابونه و گال دارمازو استفاده شده است. تحقیقات زیادی روی این دو گیاه انجام شده و تأثیر آن ها روی درمان شقاق به اثبات رسیده است.

باریج اسانس (Barij Essence)

التیام علائم هموروئید

30 گرم

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم موضعی آنتی ‎فیشر (30گرمی) باریج اسانس”