کپسول نوروتک اروند فارمد

تقویت ترمیم و بازسازی اعصاب محیطی
خاصیت آنتی اکسیدان
کاهش التهاب

شناسه محصول: 120169 دسته: برچسب:

کپسول نوروتک اروند فارمد حاوی ۱۰۰ میلی گرم عصاره خشک از گیاهان است که در بهبود علائم ناشی از بیماری نوروپاتی به ویژه مبتلایان به نوروپاتی دیابتی به کار می‌رود. کپسول نوروتک حاوی آسکوربیک اسید، فلاونویید، بتاکاروتن و کلروژنیک اسید است که توسط کاهش التهاب، افزایش انتقال سیگنال‌های عصبی، تقویت ترمیم و بازسازی اعصاب محیطی درگیر و بهره‌مندی از گیاهان با خواص آنتی اکسیدانی توانسته در بهبود این بیماری موثر عمل نماید.

نوروپاتی بیماری است که در آن اعصاب محیطی بدن درگیر می‌شود و به علت‌های گوناگون رشته‌های عصبی بدن آسیب می‌بیند. این بیماری مشکلاتی را برای فرد مبتلا به وجود می‌آورد و گاهی او را از عرصه اجتماعی دور می‌کند. علائم بالینی بیماری در افراد متفاوت بوده و همه بیماران دچار علائم مشابهی نمی‌شوند. زیرا که درگیری عصبی ممکن است از فردی به فرد دیگر تغییر یابد. اما شایع‌ترین نوروپاتی، نوروپاتی دیابتی است و علائم آن شامل گزگز و مورمور در دست‌ها، پاها و احساس سوزن سوزن شدن در پاها است. به این صورت امکان دارد شخص در دست یا پا احساس سردی یا داغی شدید بکند.

اروند فارمد (Arvand Pharmed)

بهبود عملکرد مغز

آقایان, بانوان

بطری پلاستیکی