قرص سیستون هیمالیا

• درمان تمامی سنگ های کلیوی از جمله سنگ های اگزالاتی ، فسفاتی ، اوریک اسیدی و کرستالوردی
  • داروی کمکی در درمان بی اختیاری و عفونت های ادراری دوران بارداری
  • مؤثر در درمان انواع سوزش ، عفونت و التهابات مجاری ادراری
  • جلوگیری از اشباع شدن عوامل سنگ ساز در کلیه
  • فعالیت ضد میکروبی، ضد اسپاسمی و ضد التهابی
  • کمک به درمان نقرس و التهاب مفاصل

این دارو از ترکیبات گیاهان حل کننده سنگها و باز کننده مجاری ادراری و برطرف کننده عفونت های ادراری تشکیل شده میتواند در مدت ۳ تا ۷ روز سنگ کلیه را به راحتی و بدون درد برطرف کند. خاصیت منحصر به فرد در این دارو این است که سنگ را خورد نمی کند بلکه آنرا حل کرده و براحتی آن را دفع می کند. این محصول در شرکت اهران تجارت تحت لیسانس شرکت هیمالیای هند بسته بندی شده است .

قرص سیستون هیمالیا از اشباع شدن عوامل سنگ ساز جلوگیری می‌کند و جذب اگزامید از روده را کنترل می‌کند. همچنین بین کریستالوئید و کلوئید تعادل ایجاد می‌کند. سیستون تشکیل سنگ را از طریق کاهش عوامل سنگ ساز مانند اگزالیک اسید و کلسیم هیدروکسی پرولین مهار می‌کند و منجر به دفع سنگ کلیه از طریق پودر کردن می‌شود. همچنین باعث متلاشی شدن سنگ‌ها و کریستال‌ها از طریق اثر بر روی موسین که ذرات را به یکدیگر پیوند می‌دهد، می‌شود.

فعالیت ضد میکروبی آن در مهار عفونت‌های مجاری ادراری هنگام دفع ادراری سنگ‌ها و کریستال‌ها بسیار مفید است. فعالیت ضد اسپاسمی و ضد التهابی آن التهاب حالب و علائم درد و سوزش را در هنگام ادرار کردن کاهش می‌دهد

خرید قرص سیستون هیمالیا

برای خرید آسان قرص سیستون هیمالیا میتوانید پس از مشاوره رایگان با متخصصان ما در دراگ لند، آن را بصورت اینترنتی، بدون حضور در داروخانه و با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

هیمالیا (Himalaya)

تحت لیسانس :

هند

کمک به دفع سنگ کلیه

بزرگسالان, جوانان

آقایان, بانوان

بطری پلاستیکی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص سیستون هیمالیا”