کپسول دیلیست زیست تخمیر

• گروه: پروبیوتیک
  • نوع محفظه: جعبه مقوایی
  • سن مصرف: بدون محدوديت

دیلیست محصولی به صورت کپسول خوراکی و حاوی مخمر مفید ساکارومایسس بولاردی است. این مخمر سالهاست به عنوان پروبیوتیک در سراسر جهان استفاده می شود و دارای خواص سلامت بخش و درمانی اثبات شده ی فراوانی است و با فعالیت های ضد میکروبی، اثرات آنتی اکسیدانی و تعدیل فلور میکروبی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و تسریع بهبودی بیماران می شود. از ویژگی های این مخمر، مقاومت در برابر اسید های معدی و صفراوی، پایداری در برابر آنتی­بیوتیک ها و عملکرد سریعتر نسبت به باکتریها می باشد. کپسول دیلیست زیست تخمیر یکی از بهترین انتخاب ها میتواند باشد.

پروبیوتیک چیست؟

اداره غذا وداروی سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی پروبیوتیک را اینگونه تعریف می‌کند: «پروبیوتیک‌ها میکرو ارگانیسم‌های زنده‌ای هستند که مصرف کافی آنها سبب نمایان شدن اثرات سلامت بخش در بدن میزبان می‌شود.» بر این اساس، باکتری‌های پروبیوتیک موجود در محصولات خوراکی، نه تنها باید دارای مشخصه‌های عملکردی و سودمند برای سلامتی انسان باشند بلکه از قابلیت ماندگاری در دستگاه گوارش هم برخوردار باشند. این ویژگی‌ها شامل رشد و بقای ارگانیسم‌ها در روند تولید محصول، نگهداری، و پس از مصرف حین انتقال از معده به روده است.

پروبیوتیک‌ها برای تولید‌ مثل و تکثیرشان و برای اینکه بتوانند اثرگذاری مناسبی داشته باشند نیاز به غذا دارند. پره‌بیوتیک غذای پروبیوتیک‌ها محسوب می‌شود. پروبیوتیک‌ها برای بقای خود نیاز به پره‌بیوتیک‌ها دارند که بتوانند تکثیر کنند و فلور روده را به حالت عادی بازگردانند. براساس تحقیقات زیادی که انجام شده، پروبیوتیک‌ها در درمان اسهال‌های عفونی (باکتری و ویروسی) و همین‌طور پیشگیری از اسهال در کسانی که آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنند، تاثیر‌گذار است. اگر ما بعد از اتمام دوران آنتی‌بیوتیک، پروبیوتیک مصرف کنیم، باعث می‌شود که به اسهال مبتلا نشویم و همین‌طور مقاومت خود را نسبت به ابتلا به بیماری‌ها بالا ببریم.

در بدن یک انسان بالغ ۱۰ به توان ۱۲ میکروارگانیسم وجود دارد که این میکروب‌ها خوب و به بیان دیگر برای بدن مفید هستند. منبع اصلی این پروبیوتیک‌ها در زمان قدیم تنها در لبنیات به‌خصوص در ماست بود، به‌همین دلیل در گذشته زمانی که‌ فردی با مشکل اسهال مواجه می‌شد، توصیه اطرافیان مصرف ماست چکیده بود. چرا‌که پروبیوتیک‌ها شدیدا در بهبود تعادل در جمعیت میکروبی فلورای روده موثر هستند.

بیشترین میزان پروبیوتیک‌ها در روده قرار دارد. هر تغییری که در تعداد این پروبیوتیک‌ها ایجاد شود (اصطلاح علمی آن دیس‌بیوسیس است)، ‌باعث به‌وجود آمدن یکسری بیماری‌ها می‌شود، چراکه به علت دیس‌بیوسیس سیستم ایمنی بدن برهم می‌ریزد. امروزه میزان پروبیوتیک‌ها در لبنیات شدیدا کاهش پیدا کرده و در بهبود میزان میکروارگانیسم‌های روده تاثیر بسزایی ندارند.

سندرم روده تحریک پذیر:

برخی عوامل به‌خصوص استفاده زیاد از آنتی‌بیوتیک‌ها یا ابتلا به بیماری‌های مزمن و حتی استرس‌های روزمره ممکن است باعث ازبین بردن پروبیوتیک‌ها یا همان دیس‌بیوسیس شوند. وقتی این اتفاق می‌افتد علائم اولیه IBS به وجود می‌آید. به‌طور کلی درد روده، نفخ زیاد، بوی بد دهان، اسهال و یبوست‌های مکرر جزء علائم IBS یا همان سندرم رودی تحریک پذیر هستند.

اسهال ناشی از آنتی بیوتیک ها:

پروبیوتیک ها به طور کلی در کمک به درمان اسهال، چه عفونی و چه ناشی از مصرف آنتی بیوتیک ها تاثیر گذارند. همانطور که گفته شد استفاده بی رویه از آنتی بیوتیک ها باعث دیسبیوسیس یا همان اختلالات در فلور روده میگردد که در نتیجه باعث اسهال می شود.

مصرف پروبیوتیک ها به همراه آنتی بیوتیک ها از ابتلا به دیسبیوسیس پیشگیری کرده و در نتیجه در رفع اختلالات گوارشی مانند اسهال مستقیما تاثیر گذار و در بهبود سلامت نقش بسزایی دارد.

همچنین، پروبیوتیک ها تاثیر مستقیم در تقویت سیستم ایمنی دارند و از ابتلا به عفونت های مکرر تا حد زیادی تاثیر گذارند. این بدین معناست که مصرف لاکتول در کاهش ابتلا به عفونت های مکرر تاثیر مستقیم دارد.

درمان دیسبیوسیس:

پروبیوتیک ها به طور کلی در درمان دیسبیوسیس به کار میروند و در بهبود علائم ناشی از دیسبیوسیس تاثیر گذارند. این علائم عبارتند از:
• نفخ (به خصوص بعد از مصرف غذا)
• اسهال عفونی
• بوی بد دهان
• اکنه
• درد معده

خرید کپسول دیلیست زیست تخمیر

برای خرید کپسول دیلیست زیست تخمیر می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید، بعد از تکمیل سفارش، کپسول دیلیست زیست تخمیر شما بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال میگردد.

ویژگی ها:

• برطرف کردن علائم گاستروآنتریت شامل انواع اسهال از جمله اسهال ­های ویروسی، مسافرتی، ناشی از مصرف آنتی بیوتیک، اسهال ناشی از تغذیه روده ­ای و اسهال مرتبط با ایدز
  • کمک به درمان و ریشه کنی عفونت هلیکوباکترپیلوری
  • کمک به درمان عفونت های انگلی مانند کولیت آمیبی و ژیاردیوز
  • درمان کمکی برای آکنه های پوستی مقاوم
  • بهبود علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) “از جمله نفخ و دردهای شکمی و یبوست”
  • کاهش علائم بیماری های التهابی روده (کولیت و کرون)

ترکیبات:

حاوی ۲۵۰ میلی گرم مخمر ساکرومایسس بولاردی در هر کپسول

نحوه استفاده:

روزانه ۱ تا ۲ کپسول توصیه می شود. بهترین زمان مصرف این فرآورده بعد از غذا می باشد.

توصیه و هشدار:

• زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • مصرف این فرآورده در بیماران مبتلا به ضعف سیستم ایمنی (پیوند اعضا، تومور های بدخیم، بیماران تحت شیمی درمانی، مبتلایان به ایدز و مصرف طولانی مدت داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی) و افرادی که دارای کاتتر ورید مرکزی هستند باید تحت نظر پزشک مصرف گردد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول دیلیست زیست تخمیر”