قرص مکیدنی آلتادین دینه

ضد التهاب مخاط گلو و دهان
درمان برونشیت و سرفه
رفع گرفتگی صدا

قرص مکیدنی آلتادین دینه از ۲۲۰ میلی گرم گیاه ختمی، ۱۵ میلی گرم عصاره تام شیرین بیان و ۲ میلی گرم اسانس نعنا تهیه شده است که حاوی مواد ضد التهاب گلیسریزین، فلاوونویید، موسیلاژ، اسانس و ترکیباتی مانند آسپاراژین، بتائین، لسیتین، صمغ و مقداری مواد چرب است. هر قرص آلتادین به میزان ۲,۵ میلی گرم پلی فنل تام بر مبنای پیروگالل استاندارد شده است.

استفاده از ریشه گل ختمی به عنوان دارویی گیاهی برای درمان سرماخوردگی، گلودرد و دیگر مشکلات تنفسی چند هزار سال است که استفاده می‌شود. این خاصیت درمانی عالی از خیس کردن گلبرگ‌ها و ریشه گیاه ختمی به دست می‌آید. اخیرا گل ختمی در درمان مشکلات گوارشی مانند سوزش معده، سوء هاضمه، کولیت زخمی و زخم معده نیز به کار برده می‌شود.

گلیسیریزین از ترکیبات مهم موجود در شیرین بیان است که موجب کاهش التهاب در مجاری تنفسی می‌شود. این ترکیب مفید از رشد و اثرات بیماری زای اکثر ویروس‌ها جلوگیری می‌کند. امروزه این ماده در ترکیب داروهای مربوط به بیماری‌های تنفسی استفاده می‌شود و برای تسکین مشکلاتی مثل سرفه و گلودرد به کار می‌رود. این گیاه همچنین باعث روان شدن خلط می‌شود و مجاری تنفسی را باز می‌کند. در واقع شیرین بیان با نابودی ویروس‌ها به درمان بیماری‌هایی از این دسته سرعت می‌بخشد.

دینه (Dineh)

ضد سرفه

جعبه مقوایی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص مکیدنی آلتادین دینه”