شامپو مناسب موهای کاشته شده (ایمپلنت) – ژاک آندرل

• قابل استفاده در کاشت مو به روش های FUT، FIT، ترکیبی و نیز PRP و بیماری‌های التهابی پوست سر
  • رطوبت رسانی طبیعی به پوست سر برای كاهش خطرات ناشی از ایجاد شوره
  • تغذیه مناسب و مورد نیاز رشد فولیكول‌های كاشته شده مو
  • کاهش التهاب، تورم، سوزش، قرمزی و خارش پوست سر
  • كاهش خطرات احتمالی ناشی از عفونت
  • كمك به متعادل‌سازی سبوم

شناسه محصول: 330478 دسته: , , برچسب: ,

این شامپو برای اولین بار در جهان و منحصراً توسط لابراتوارهای تحقیقاتی ژاک آندرل فرانسه فرموله و ارائه شده که دارای ترکیبات منحصر به فرد برای شستشو و مراقبت ایمن برای موهای کاشته شده است. این شامپو با کاهش خطرات پس از عمل کاشت، مانند عفونت و تورم پوست سر، افزایش جریان خون و تغذیۀ مناسب پوست سر و رساندن رطوبت کافی به آن، اطمینان خاطر کافی برای بیمار و پزشک جراح وی فراهم می کند تا دوران نقاهت پس از کاشت با سلامت و بی خطر سپری گردد از مزایای این شامپو به موارد زیر می توان اشاره کرد:1-دارای PH خنثی2-حاوی عصاره گیاه مریم گلی  و عصاره پوست لیمو برای کنترل ،پاک کردن چربی و جلوگیری از تورم فولیکول3-حاوی آلانتوئین و پپتید ها برای کاهش درد، تورم و التهاب ناشی از انجام عمل جراحی4-حاوی گیاهان آلوئه ورا-مگنولیا و ویتامینC برای رطوبت رسانی مناسب به پوست و جلوگیری از ایجاد شوره و تسریع روند ترمیم زخم ها5-حاوی بایوپپتید ها ،روغن آرگان و ویتامین ها برای افزایش جریان خون ، تغذیۀ مناسب پوست سر و افزایش رشد فولیکول های کاشته شده6-این شامپو به صورت فوم  با pH  خنثی ترکیب و تهیه شده که برای شستشو و آبکشی پوست سر بسیار مناسب و آسان است و از ریسک ناشی از ایجاد فشار یا کشیدگی موهای تازه کاشته شده تا حد زیادی می کاهد

ژاک آندرل

فرانسه

تقویت ریشه مو, تقویت موهای کاشته شده, ضد ریزش مو

بزرگسالان, جوانان

150 میلی لیتر

آقایان, بانوان

بطری پلاستیکی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو مناسب موهای کاشته شده (ایمپلنت) – ژاک آندرل”