آناهیل پلاس

• تعداد در بسته: 30 عدد
  • شرکت سازنده: سلامت پرمون امین
  • سایت: www.spameda.com
  • گروه: آرتروز (التهاب و درد مفاصل)
  • نوع محفظه: جعبه مقوایی
  • سن مصرف: بدون محدوديت

بروملین ، ترکیبی از آنزیم های پروتئولیتیک است که از گیاه آناناس استخراج می شود . نتایج تحقیقات بالینی نشان می دهد ، این مکمل گیاهی موجب مهار سیکلواکسیژناز 2 و پروستاگلندین شده و در نتیجه باعث کاهش درد و التهاب می شود . بروملین و تورمریک با کاهش سطح برادی کینین خون باعث کاهش نفوذ پذیری رگ ها شده که نتیجه آن کاهش تورم و درد است . بروملین به همراه تورمریک در این روند دارای اثرات سینرژیسم هستند . آناهیل پلاس با دارا بودن اثرات ضد التهابی و کاهش درد ، بهترین انتخاب در بیماران دچار بیماری های مفصلی مانند استئوآرترین و آرتریت روماتوئید می باشد .

حاوی بروملین + تورمریک که هر دو دارای اثرات ضد درد و کاهش التهاب

– کسانی که به آناناس ، کرفس ، هویج ، رازیانه حساسیت دارند ، ممکن است به بروملین نیز حساسیت داشته باشند . مصرف این داروی گیاهی در برخی افراد ممکن است باعث حالت تهوع ، اسهال ، استفراغ ، خونریزی و راش پوستی گردد .

– در بیماران مبتلا به هموفیلی ، نارسایی کبد و کلیه ، بیماران دچار انسداد مجاری صفراوی (سنگ صفراوی )، آسم ، بیماران دارای ضربان قلب نامنظم و تاکی کاردی با نظر پزشک مصرف شود .

– با داروهای رقیق کننده خون ، ضد انعقاد ها و ترمبولیتیک ها مصرف نشود .

– جذب آنتی بیوتیک هایی مانند آموکسی سیلین ، تتراسایکلین و داکسی سایکلین را بالا میبرد .

– مطالعات کافی در استفاده از این داروهای گیاهی در دوران بارداری و شیردهی موجود نمی باشد .

1 دیدگاه برای آناهیل پلاس

1. علی

سلام تاریخ انقضا ؟

• BabAk GH26

سلام و درود در حال حاضر انقضا این محصول تا پایان 2024/09/01 اعتبار دارد.