قرص پین لیز | گلدن لایف

• افزایش راندمان جسمانی و کاهش میزان درد در ماهیچه ها
  • قابل مصرف به عنوان مسکن برای دردهای مفصلی

قرص پین لیز | گلدن لایف

دردهای مفصلی یکی از شایع ترین مشکلاتی است که افراد مبتلا به استئوآرتریت درگیر آن هستند. با این حال مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی از جمله ایبوپروفن و آسپرین می تواند موجب بروز مشکلات فراوان از جمله بیماری های گوارشی و کلیوی شود. به همین دلیل این افراد می توانند به منظور تسکین دردهای مفصلی خود از داروهای طبیعی و گیاهی استفاده نمایند.قرص پین لیز گلدن لایف یکی از این مکمل های طبیعی برای درمان دردهای مفاصل و استخوان ها می باشد می باشد و دارای عصاره دو گیاه پنجه شیطان و زنجبیل می باشد.

عصاره زنجبیل به کار رفته در این محصول از دیرباز دارای خواص و کاربردهای درمانی شناخته شده بوده است و به عنوان دارویی ضد التهاب و ضد آماس مصرف می شده است. به همین دلیل از این ماده می توان به عنوان کنترل کننده درد مبتلایان به  ناراحتی های عضلانی، آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت استفاده نمود.

گیاه پنجه شیطان نیز از گیاهان بومی جنوب آفریقا است و برای درمان و کنترل مالاریا، درد، مشکلات کلیه و کبد و تب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این گیاه به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی و کاهندگی التهابات می تواند برای کاهش دردهای شبانه و روزانه مفاصل و خشکی آن ها مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که به دلیل عدم وجود ترکیبات استروئیدی در قرص پین لیز گلدن لایف افراد می توانند بدون اینکه در اثر مصرف آن با عوارض خاصی مواجه شوند میزان دردهای مفصلی خود را کاهش دهند.

ویژگی های قرص پین لیز گلدن لایف

• بهبود عملکرد فیزیکی و کاهش درد ماهیچه‌ها
  • کاهش التهاب و خشکی مفاصل
  • بهبود بیماری آرتریت روماتوئید
  • تسکین درد و التهاب مفاصل
  • حاوی زنجبیل

نحوه مصرف

بزرگسالان روزانه ۱ یا ۲ عدد همراه غذا میل نمایند.

عوارض کپسول پین لیز

عصاره خالص زنجبیل می‌تواند موجب سوزش سر دل، دل درد، اسهال و اثر تحریک کننده در دهان و گلو شود. همچنین در بعضی موارد گیاه پنجه شیطان قرص پینلیز می‌تواند باعث بروز اسهال، حالت تهوع، درد شکم، واکنش‌های آلرژیک پوستی، بی اشتهایی، وز وز گوش و سر درد می‌شود.

خرید قرص پین لیز

میتوانید برای خرید قرص پین لیز | گلدن لایف سفارش خود را از طریق داروخانه آنلاین دراگ لند ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن بسته خریداری شده را تحویل نمایید.

گلدن لایف (Golden Life)

ایتالیا

تحت لیسانس :

استرالیا

ضد درد مفاصل

بزرگسالان, سالمندان

آقایان, بانوان

بطری پلاستیکی, جعبه مقوایی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص پین لیز | گلدن لایف”